woensdag 3 oktober 2007

Wielklem...

Oeps....we hebben de auto pas 3 dagen en ik heb het alweer voor elkaar...Vannacht heeft Wielklem & Co. onze Nissan Tida een bezoekje gebracht in de parkeergarage van de Burjuman Shoppingmall. Het resultaat: een wielklem!

Ik liep vanmorgen naar de auto en toen zag ik het meteen. Gatverdamme. Ik was vergeten om het kaartje van ons apartement in de auto te hangen. Alleen daarmee mag je ook 's nachts in de parkeergarage staan. Bij de servicebalie uitgelegd dat ik wel zo'n kaartje heb en even lief met m'n blauwe ogen geknipperd (doet het altijd goed bij Arabieren ;-) en toen hoefde ik gelukkig niet te betalen!! Binnen 5 minuten was de wielklem verwijderd en kon ik op weg naar m'n afspraak. Daar kan de Amsterdamse politie nog eens een voorbeeld aan nemen!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hahaha, nou ze zijn daar wel allert én flexibel!

Alles goed op t werk?

groetjes, Renske

Anoniem zei

mam zegt: zie je wel dat die arabieren gek zijn op blonde vrouwen, gelukkig ben je niet een echt dom blondje! hahaha.....zo maak je weer wat leuks mee!