zaterdag 29 december 2007

Meet the sponsor

In Dubai is het onmogelijk een eigen bedrijfje op te starten buiten een Free Zone gebied, zonder een lokale sponsor. Dus ook Kirby Footwear heeft een lokale, in Dubai geboren & getogen sponsor die 51% van de aandelen (op papier) bezit. Aangezien mijn collega het bedrijf gaat verlaten en met zijn gezin terugkeert naar India, moet ik het stokje overpakken. Zo gebeurde het dat ik van de week deze 'lokale held' mocht ontmoeten. Zat ik ineens samen met een Arabier bij Starbucks aan een bakkie capuccino ;-). Hij was gekleed volgens de traditionele klederdracht: een wit gewaad, een witte kap en een gutra (rood met wit geblokte doek). Een hele vriendelijke man, die naast zijn werk als Criminal Investigator bij de Dubai Police, sponsor is van in totaal 18 bedrijfjes! Altijd handig een baas te hebben die bij de politie werkt. Hij vertelde me: "je kan me altijd bellen als er iets is, as long as you don't kill anyone". Nou, dat waren we niet van plan!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

mam zegt ; zo maak je weer eens wat mee! In ieder geval zat je veilig en dat geeft mij een prettig gevoel!Ik moet wel steeds lachen om jou belevenissen!!!

Anoniem zei

Hallo, ik kom hier regelmatig wat bijlezen. Komen jullie eens bij ons langs ??
http://www.bloggen.be/levensgenieters