maandag 3 december 2007

Lang WEEKEND!

Rich was afgelopen weekend 3 dagen in Nederland voor een DE-dag, dus ik had m'n hele agenda vol gepland met leuke en nuttige dingen. Vrijdag overdag heb ik geholpen in de stand van Feline Friends op de kerst-markt bij ons in het winkelcentrum. We verkochten o.a. kerstkaarten, t-shirts, agenda's, kussenslopen, theedoeken. Alles natuurlijk bedrukt met katjes. Ohhh, I love cats!! Helaas was de opbrengst niet om over naar huis te schrijven...Maar goed, elke dirham is er een en helpt het leven van een straatkatje te verbeteren.

's Avonds ben ik met Monique, Shirin en Andy van Rich z'n projectgroep uiteten geweest en daarna op naar Peppermint, daar draaide de bekende DJ Carl Cox. Wist ik veel dat hij behoorlijk "hard" draait, ik dacht aan normale house. Na 2 uurtjes hadden Shirin en ik het wel gezien / gehoord en zijn we richting ons bedje gegaan. De volgende ochtend had ik al om 10 uur met Marijke, Sabrina en Vanesse afgesproken om naar het strand te gaan, dus vroeg weer uit de veren. Met m'n moeie kop was ik de nacht ervoor vergeten het bekende bordje in de auto op te hangen. Je raadt het al: weer een wielklem...Gelukkig was hetzelfde mannetje er en kon hij er wel om lachen ;-). Binnen 10 minuten en zonder boete dan toch op weg naar de zon. Een heerlijk dagje gehad, bijgekletst met die meiden en 's avonds kwam Rich weer aan!

Gister hadden we ook nog vrij, want het was een nationale feestdag. De UAE (de 7 emiraten Dubai, Sharjah, Ajman, Umm Al Qaiwain, Ras Al Khaimah, Fujairah en Abu Dhabi) bestaat 36 jaar en dat werd groots gevierd. Overal in de stad was het feest, liepen mensen met vlaggen over straat en 's avonds was er vuurwerk. Wij hebben er eerlijk gezegd niet veel van gemerkt, Rich en ik hebben ons namelijk weer prima vermaakt bij het zwembad. Wat is Dubai toch heerlijk!!

Geen opmerkingen: