woensdag 12 december 2007

Nederland ooh Nederland

Zondagmiddag 9 december zette ik na 4 maanden non-stop Dubai weer eens voet aan de Nederlandse bodem. En wat vond ik het KOUD! Gelukkig kwamen m'n ouders me ophalen en hadden ze m'n winterjas meegenomen. Na een warme bak koffie ben ik thuis afgezet en daar stond Wilma onze ramen te lappen. Wilma BEDANKT! Ontzettend lief, ons huisje is nog nooit zo schoon geweest ;-). We hebben samen een lekker kopje soep gegeten en daarna ben ik even gaan liggen. Inmiddels was ik al 16 uur op. Maxi was heel eenkennig en wilde niet naar binnenkomen toen ze me zag. Tja, die was natuurlijk boos, ik heb haar toch in de steek gelaten, dus dat zou ik ook zijn...'s Avonds even bij Renske aangeklopt en daar zat ze lekker met Zopie in de vensterbank. Na wat aarzelingen wilde ze toch met me mee en hebben we lekker geknuffeld en gespeeld. Inmiddels zijn we weer vriendjes. Wat een bakje yoghurt niet goed kan maken! Liefde van een kat gaat, net als bij een man, door de maag ;-).

Maandagavond kwam Diana met India & Samuel langs. Ik kreeg dikke knuffels, wat zijn ze gegroeid! Ik had pasta gemaakt en na het eten hebben we de kids op de bank met een dvd en chocoladekransjes gezet en konden Diana en ik lekker bijkletsen onder het genot van een wijntje. Even als van ouds een gezellig Chardonnay-avondje ;-). Om kwart over 10 konden India & Samuel hun oogjes niet meer openhouden en hebben we gedag gezegd. Gisteravond kwamen m'n ouders en m'n zus me om half 7 halen voor een etentje bij De Smaeck van Haarlem. Ouderwets met z'n viertjes aan tafel, dat is zeker zo'n 10 jaar geleden. Het was erg gezellig, het eten was lekker en de bediening goed. Zelfs de kok kwam nog even aan ons tafeltje. Met een vol buikje ben ik weer thuis gebracht en m'n bed ingedoken. Vanavond weer op pad, met Simone bubbelen bij Bubbels & Wines in Amsterdam. Ook daar kijk ik naar uit! Ja, zo'n weekje Haarlem is leuk!!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

mam zegt; een weekje is eigenlijk te kort, maar we genieten er volop van , en dat etentje doen we zeker nog een keer over!

Anoniem zei

He Marjo, leuk om te lezen wat je doet, nu je zo dichtbij zit ;-) Was maar goed dat ik vanavond niet mee was, want... het werd natuurlijk weer laat!

Tot zaterdag!