zondag 2 september 2007

1e werkdag

Mijn 1e werkdag zit erop, en dat was leuk!

Om 10.00 uur kwam Vishal me bij de Starbucks ophalen en hebben we allereerst de inhoud van mijn contract besproken. Eindelijk heb ik deze dan in bezit en daar ben ik heel blij mee! Nu ben ik officieel in dienst bij Kirby Footwear LLC ;-).

Daarna zijn we op pad gegaan en hebben we een drietal malls bezocht in de wijk Jumeirah. Mercato mall is daarvan de grootste en belangrijkste en hier heb ik al een aantal winkels gezien waarmee ik graag in contact zou willen komen. Deze week staan er nog 9 andere malls op de agenda, maar eerst gaan we morgen naar het kantoor in de wijk Deira. Hier zijn vorige week alle samples van de nieuwe Democrata collectie binnengekomen en die wil ik natuurlijk graag zien. Eigenlijk voelde het vandaag niet eens echt als werken, ik denk dat de drukte pas begint op de Micam beurs in Milaan. Daar kijk ik echt naar uit. Maar al met al een goede eerste indruk!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

heel, heeel, veeeeel succes!!!!!!!!!!!!!!!mam en pap

Anoniem zei

Ook in deze nieuwe week alle succes
van de wereld toegewenst!
Veel liefs van Wilfred