woensdag 12 september 2007

Nog meer schoenen!

Mijn 2e week in mijn nieuwe functie als Marketing & Sales executive bij Kirby Footwear Middle East zit er bijna op. De afgelopen 2 weken heb ik zo'n 12 grote malls gezien, zo'n 100 winkels bezocht en zo'n 500 verschillende styles gezien. Dus: ik kan even geen mall meer zien ;-).

Het was zeer nuttig, ik heb nu een duidelijk beeld van Dubai-schoenenland! Van alle winkels heb ik de nodige info verzameld, zoals prijs, kwaliteit, leersoort, land van herkomst, modellen, presentatie, promotie, lokatie etc. Deze informatie ga ik vandaag verwerken in een powerpoint presentatie en die moet ik op de beurs in Italie presenteren aan o.a. de salesmanager van Democrata...spannend!

Tot nu toe vermaak ik me prima in m'n nieuwe rol. Ik heb veel vrijheid om een eigen invulling te geven aan de functie. En ik leer nu al nieuwe dingen, zo'n veld-onderzoek heb ik bijvoorbeeld nog niet eerder uitgevoerd! De mensen die je spreekt in de winkels zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Ik beschik nu al over namen en telefoonnummers van sales personen, dus na de beurs gaan we proberen wat Democrata-schoenen te verkopen!! Ook dat wordt een nieuwe ervaring....

1 opmerking:

Anoniem zei

zeker weten dat dit je allemaal lukt!!!!!!!!!!ik ben apetrots op jou!!!!!!!!!!!!!!liefs mam