zaterdag 1 september 2007

Het was gezellig!

Het was gezellig om weer even in Haarlem te zijn! Iedereen bedankt voor de leuke gesprekken, lekkere etentjes, zelfgebakken taarten, de gevulde koelkast etc!! Het went snel om weer in je vertrouwde omgeving te zijn en omringd te zijn met familie & vrienden. Een week is helaas zo voorbij...Maar ik moet zeggen, toen we gisteravond in Dubai voet aan de grond zetten, voelde het ook wel als een soort " thuis komen".

En morgen dus aan de slag....kijken of m'n hersenen nog willen werken ;-). Tot aan de beurs in Milaan, dat van 19 tot 24 september is, wordt ik ingewerkt door Vishal. Met hem zal ik bestaande discount klanten bezoeken, de collectie bekijken en oude contacten aanschrijven. Na de beurs ga ik starten met het schrijven van een marketingplan en kan ook de sales beginnen. Leuk!!

Ik hou jullie op de hoogte van deze nieuwe fase in Dubai. Blijven jullie ook mailen?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

tuuuuuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!blijven mam en pap mailen!!!!!!!!!!!!!!

Anoniem zei

Deze moeder oooooooook!