woensdag 9 januari 2008

Koos job-Loos

Na veel tobben, wikken & wegen, sparren en slapeloze nachten weet ik het nu zeker, bij Kirby Footwear Middle East is geen toekomst voor mij weggelegd. Mijn baas combineert een vakantie- en businesstrip naar Dubai en we hebben elkaar vanmorgen ontmoet om de voortgang van het bedrijf / mijn functie te bespreken. Op voorhand had ik al geen goed gevoel over het geheel. Ik ben aangenomen om de schoenenmerken Soloro en STUN te verkopen en te marketen, maar op dit moment ben ik (o.a. bij gebrek aan kantoor en showroom) alleen maar met een tas vol schoenen aan het zeulen. Om een lang verhaal kort te houden, de winkeliers in Dubai zijn wel geinteresseerd in onze schoenen, maar willen graag hun eigen merknaam in de schoen. Er valt dus geen merk op te bouwen, uit te breiden via marketingkanalen etc. en puur schoenen verkopen is nou niet mijn definitie van een droombaan...

Voor beide partijen heeft het niet opgeleverd wat we gehoopt hadden en tijdens het gesprek bleek dat we er hetzelfde over denken, dat het beter is te stoppen. Dus over een weekje ben ik weer Koos job-Loos! Nou ja, blijkbaar waren ze toch wel erg over me te spreken en ze hebben me een baan als Marketing Manager aangeboden voor het kantoor in Engeland. Dit zou wel betekenen dat ik naar Leicester / Engeland moet verhuizen. Whaaaaaaaaa! Daar moeten we maar eens een nachtje over slapen. Gaan we weer: tobben, wikken & wegen ;-).

Geen opmerkingen: