dinsdag 15 januari 2008

Regen in Dubai

Och, ik heb medelijden met de mensen die precies in deze week hun vakantie in Dubai gepland hebben. Normaal gesproken is Dubai het hele jaar zon-verzekerd, maar ik denk dat er teveel / te hard gebeden is voor regen...Al een aantal dagen regent het, maar vanmorgen was het echt bar & boos. Dubai is niet gebouwd op dit soort zware regenval, alle wegen stroomden vol bij gebrek aan goede afvoerinstallaties. Hierdoor kwam het verkeer helemaal vast te staan en was het voor velen onmogelijk hun werk te bereiken. Bij ons in de wijk moesten mensen door knie-hoog water een weg naar hun auto banen...!?
Ik ben vandaag dus min of meer aan huis gekluisterd en besloot te gaan sporten. Op het dak van de sportschool ligt een groot openluchtzwembad. Ook deze is niet gebouwd op zware regenval en de ontvangstbalie lag al onder water. Ik vertrouw het voor geen cent, wie weet sta je lekker te steppen en knalt de hele boel naar beneden! Dus er blijft niks anders over dan te blogguh ;-).

1 opmerking:

Anoniem zei

He Marjo!
Welkom thuis weer, lekker in de Hollandse regen met je eigen Maxi. Ze zal het leuk vinden als je er bent. Vanochtend ging ik met Zopie naar de dierendokter en ik had het mandje nog niet gepakt of Maxi zat er al in...
Tot snel, Rens