zondag 22 juli 2007

Banenvooruitzicht I

Het ziet er naar uit dat ik deze week weer een stapje dichter bij een baan ben gekomen! Zaterdag heb ik een gesprek gehad met Marijke van Otazu. Was een erg leuk gesprek en ze ziet het wel zitten om met mij aan de slag te gaan. Hopelijk kan ze haar baas ervan overtuigen dat er een 2e vrouw in Dubai nodig is om het merk hier verder uit te breiden. Het wachten is op een voorstel….spannend! Daarnaast een gesprek gehad voor een regiomanagers-/ marketingfunctie bij een IT distributiebedrijf. Niet echt mijn ding, maar het was een mooie gelegenheid om m’n Engels te oefenen ;-). En ik ben er inmiddels achter waarom ik maar niks van Nike hoorde. Wat blijkt….zowel de CEO als de HR manager werken niet meer bij het bedrijf. Gelukkig ziet de nieuwe divisiemanager ook wel wat in m’n cv en als zij terug is van een zakenreis, gaan we om tafel!! En volgende week het vervolggesprek met de Engelse schoenen-man. Er loopt genoeg, daar moet toch een baan uit voort komen zou je zeggen!

Geen opmerkingen: