zondag 22 juli 2007

Banenvooruitzicht II

M’n 1e werkaanbod is binnen! Otazu heeft me een voorstel gedaan, maar helaas viel het salaris me iets tegen…Op zich begrijpelijk dat ze zo min mogelijk kosten willen maken, want ze zijn hier nog helemaal groeiende. Marijke gaat nu de onderhandelingen met haar baas voor me in! Daarnaast heb ik een goed gesprek gehad met de divisiemanager van Nike. Ik kan daar aan de slag als marketing&communicatie executive. Het wachten is nu op een voorstel, die hopelijk volgende week volgt als de “grote baas” terug is uit het buitenland. En wie weet kan ik straks kiezen uit 3 opties, want ook het Engelse schoenenbedrijf komt met een salarisvoorstel. Erg spannend allemaal. Ik heb echt weer zin om lekker aan de slag te gaan!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hi Marjo & Richard,

Ziet er goed uit!!!
Ben net terug van Paris waar ik een aantal dagen in luxe (door René en het Marriott, dank aan het Marriott:-)heb doorgebracht.
Mar, ik zal je morgen even meelen (nu komt de makelaar en etentje fabriceren) want ik ben natuurlijk erg benieuwd naar je vorderingen..