zondag 22 juli 2007

Enkele reis Dubai...

Na een weekje Nederland, vertrekken we morgen weer naar Dubai! En we hebben er zin in, al die regen hier…..bah! Ik vond het leuk (bijna) iedereen weer even gezien en/of gesproken te hebben. En onze harige vriend Maxi om ons heen te hebben. Een week vliegt voorbij met zo’n volle agenda…Zoals gezegd, een enkele-reis Dubai…spannend! We weten dus niet wanneer we weer een keer richting Haarlem komen. Blijf me vooral veel mailen over nieuwtjes, weetjes, leuke dingen enzo. Ik vind het leuk op de hoogte te blijven hoe het met jullie allemaal gaat.

Dag lieve familie & vrienden & Maxi, tot mails!

1 opmerking:

Anoniem zei

Maxi zegt:miauw, miauw, en een kop en een lik van mij miauw , het gaat prima met mij,miauw,zopi is mijn beste vriend en we vermaken ons best, en de oma's en opa's passen goed op mij , miauw!!!

gr. pap en mam en uiteraard Maxi!