dinsdag 24 juli 2007

Nieuwe site

Aangezien we in ons appartement niet konden inloggen op http://ahlanjadubai.web-log.nl/, hebben we (zoals jullie kunnen zien) een nieuwe site gemaakt. De oude site en berichtjes komen hiermee te vervallen. Een aantal berichten hebben we nog wel gekopieerd naar deze nieuwe site, maar vanaf nu alleen nog maar NIEUWS!

De indeling is iets anders, er staan 7 berichtjes per pagina. Rechts onder kun je doorklikken naar oudere berichten. Het leuke van deze site is dat er ook een online fotoboek bijzit. Voor iedereen toegankelijk! Wel kunnen er weer reacties worden achtergelaten door de thuisblijvers ;-).

See you on: http://www.ahlandubai.blogspot.com/

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Goede morgen M&R,

Ik heet mezelf even welkom op jullie nieuwe site!
Heel veel succes maar vooral liefde en gelach gewenst.

liefs,

M

PS. Ik heb al een tulband en twee kamelen op de kop weten te tikken, willen jullie de bovenste etage van Burj Dubai voor me reserveren?

Anoniem zei

hallo Marjolein en richard , weer een hele mooie site!!!! ik kijk mijn ogen uit naar al die mooie foto's!!! gr. mam