zondag 29 juli 2007

Banenvooruitzicht III

Hier een update m.b.t. mijn banenzoektocht. Het was even slikken van de week, toen ik hoorde dat de Nike-job on hold is gezet. Intern weten ze toch nog niet zo goed hoe ze de nieuwe marketing afdeling willen vormgeven en pas in september wordt hier een beslissing over genomen. En dan is het nog maar de vraag of ik in dat nieuwe plaatje pas... Ook Otazu wordt het niet. Marijke heeft een andere kandidaat gevonden die het wel voor het geboden salaris wil doen. Dus....is er nog 1 optie open, het Engelse schoenenbedrijf. En laat ik daar nou een heel goed aanbod van hebben gekregen!! Er zijn nog wel wat puntjes op de i te zetten en er is nog niks getekend. Dit komt doordat het een totaal nieuwe functie is. Mijn rol wordt het onderzoeken of er voor zowel een dames- als herenschoenen merk een markt is in Dubai. In 5 maanden moet er een marktonderzoek uitgevoerd worden, een marketingplan geschreven worden en contacten gelegd worden met retailers en wholesalers. Dus deels sales en deels marketing. Aankomende week volgt er hopelijk een contract en met een beetje mazzel ben ik binnen nu en 2 weken aan 't werk. Als dit keer natuurlijk wel alles volgens plan loopt....hard duimen dus!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hiep hiep hoera

Anoniem zei

lieve Marjolein,papa en ik zijn ongelooflijk trots op je en wensen je heel veel succes!!!!!!we weten zeker dat je het kan , dus maak er wat moois van!!!!mam