woensdag 1 augustus 2007

Pier Chic

Ik heb de baan!! Ik ga weer terug de schoenen in. En hoe bedoel je internationaal: ik ga als Hollandse meid werken voor een Engels bedrijf en proberen hier in Dubai een Braziliaans schoenenmerk in de markt te zetten. Daarnaast vlieg in in september ook nog naar Italië om daar een beurs bij te wonen;-). Ik heb er ontzettend veel zin in. Het wordt een hele uitdaging om in korte tijd de collectie te leren kennen. Gelukkig is er al een heel informatiepakket uit Engeland naar me onderweg met een pressboek, training dvd, POS boek etc. Ook krijg ik de support van een Indiër die hier al langer woont en voor het bedrijf de financiële zaken regelt. Hij kent de markt al en weet welke bedrijven ik wel en niet moet aanschrijven. Ik word dus zeker niet aan m'n lot overgelaten. Het voelt goed!

Dus, dit moest gevierd worden! En dat hebben we gedaan in het restaurant Pier Chic. Het restaurant ligt achter het luxe hotel Al Qasr en is bereikbaar via een lange houten pier die vanaf het strand de zee ingaat.
Het uitzicht is super, je kijkt aan de ene kant naar de Burj Al Arab met al haar mooie kleuren en aan de andere kant zie je Souq Madinat Jumeirah liggen. Ook zie je een stuk van de Palm, nou ja, alle hijskranen die er op staan om de huizen te bouwen. En overal om je heen zie je de zee golven. We hebben er heerlijke visgerechten gegeten en een lekkere fles wijn bij gedronken. De bediening was goed en vriendelijk, we hebben echt een leuke avond gehad.

Dit soort avonden doen je weer beseffen waarvoor je het doet. En doen je de lange, drukke werkdagen even vergeten (in het geval van Richard).

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hé Marjo,

Gefeliciteerd!! Klinkt goed, lekker dat je nu ook aan de slag kunt. Zo te horen hebben jullie het erg naar jullie zin, houden zo!
Met mij gaat ook alles goed, nog 3 maandjes en ben nu al 13 kilo aangekomen....Dus dat wordt flink tennissen na de bevalling!

x Joyce

Anoniem zei

En zo is het maar net!!!!!!!!mam

Anoniem zei

Ook wij zijn hardstikke blij voor JOU en hopen dat je alle kans krijgt om dit te realiseren, lieve
Marjo!
Wij blijven je volgen, niet alleen in de vrije tijd (leuke foto's weer) maar nu ook vanuit je arbeidzaam leven gezien!toi-toi-toi

Groetjes van WILFRED