vrijdag 3 augustus 2007

The Maxi & Zopie Story

Ik kreeg een mailtje van Renske met foto's van onze poezen:

"Gisteren heb ik de meisjes even op de kiek gezet om jou wat toe te sturen. Wederom een gezellig samen eetgebeuren. Ze zijn heel lief voor elkaar. Maxi is onverminderd nieuwsgierig in de gang, ik laat haar er geregeld op, maar dan durft ze toch niet ver het gebouw in. Zopie is inmiddels over haar loopsheid heen, dus die ga ik snel eens laten helpen ;-)".

Maxi heeft sinds we weg zijn 2 huizen: ons huis waar ze door ouders & schoonouders wordt vertroeteld en Renske d'r huis, waar ze haar eten en aandacht krijgt. Zo te zien vermaken Maxi & Zopie zich prima met elkaar, ze eten zelfs uit hetzelfde bakje! Het zijn net zusjes, lief ;-).

Bedankt voor de goede zorgen!!!!!!!!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

zo te zien smaakt het haar goed! Ze zag er vandaag ook zeer goed uit!Mam

Anoniem zei

Haha, die Zopie is echt lekker handig. In de ochtend ligt ze bij mij in de zon en in de avond, als die bij jullie in de vensterbank de boel verwarmd ligt ze daar.
Maar Zopie heeft ook wel een beetje twee huizen hoor, want als ze aan het ravotten zijn dan gaat dat gerust door tot in jullie huis.

Het zijn scheetjes, en gezellig.

Groetjes, Rens