zondag 22 juli 2007

Eerste week Dubai

Ons eerste weekje Dubai zit erop, een erg leuke week! Voor ons gevoel zitten we hier alweer veel langer, dat komt denk ik doordat we ons niet vervelen. Rich is overdag natuurlijk hard aan het werk en ik weet m’n tijd ook wel te vullen. Zo ben ik met een Personal Trainer aan de slag geweest. Die lekkere cheese-cakjes hebben zich rondom m’n heupen opgestapeld, dus tijd voor een serieuze work-out ;-). Was eenmalig hoor, zo’n P.T.; veels te duur als je geen baan hebt, maar wel leuk voor een keer. Verder een dagje in Sharjah geweest, een andere Emiraat op 10 km van Dubai. Marijke van Otazu moest hier voor werk naar toe en ik ging voor de gezelligheid met haar mee! Tijdens het sollicitatiegesprek klikte het zo leuk, dat we van het weekend met haar en een groepje vrienden zijn wezen stappen in Jam Base (Souq Madinat). Daar dus nog meer Nederlanders leren kennen en zo zijn de 1e sociale contacten gelegd! De dag erna ben ik met 5 meiden nog mee geweest naar het strand, lekker gekletst en wijntjes gedronken. Leuk! En we hebben weer op de latten gestaan, dit keer weer een stukje hoger de berg op met de skilift. We zijn echt helemaal weg van het skiĆ«n, van de week gaan we voor Level 2!

Al met al een heerlijk weekje met veel leuke dingen. We vermaken ons!!

Geen opmerkingen: