zondag 4 november 2007

Marjo is 30!

Vandaag ben ik 30 jaar geworden. Iedereen bedankt voor de lieve kaartjes, leuke mailtjes en felicitaties via smsjes. Ver weg, maar op die momenten toch even dichtbij. Ik heb een hele leuke dag gehad. Eerst met Simoon naar het Grand Hyatt, bepakt met 3 flessen zonnebrand, om daar lekker de hele dag te lummelen bij het zwembad. Het weertje was top, het zwembad verkoelend en de cocktailtjes nog lekkerder ;-). Daarna even flink geshopt in de Burjuman Shoppingmall en snel omgekleed voor een avondje uit. We hadden een tafel gereserveerd in het Spaanse Al Hambra restaurant. Lekker genoten van tapas en rose en ouwe (kinder) koeien uit de sloot gehaald. Als toetje kreeg ik een Birthday Cake en kwam de band Happy Birthday zingen. Dat was leuk!! Wat ik van Rich voor m'n verjaardag krijg, is nog een verrassing. Het moest mooi weer zijn en van het weekend was dat het niet, dus ik wacht 't af!!!

1 opmerking:

Anoniem zei

WILFRED:
lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal MARJO leven in de gloria! In de Gloria, in de gloria!
Vorige week werd MARJOLEIN 30 jaar!
Hiep hiep hoera!!!

Leuk feestje! Leuk jurkje!
Nog vele jaren !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! x kus x kus x kus