donderdag 1 november 2007

Simone is hier!!

Ik lag vanmorgen nog half in coma toen Rich me wakker maakte en me een kaartje liet zien met de tekst: mag ik ook op je feestje komen? Of ik wist van wie die was. Uh? Ik snapte er niks van totdat ik Simone hoorde roepen: "roomservice"! Wat een verrassing van die twee!!! Stond Siem ineens naast m'n bed, helemaal leuk! Die had gisteravond het vliegtuig gepakt en was net geland om een weekje hier te blijven. Rich moest helaas door naar z'n werk, dus Siem en ik hebben de hele dag samen lekker bijgekletst. Uiteraard meteen wat sightseeing gedaan door Dubai. Onder andere de Burj al Arab van dichtbij bekeken, natuurlijk even een tenen-dip in de Arabische golf, geshopt in Mall of the Emirates, koffie gedronken bij de Starbucks en de 'most famous carrot cake in Dubai' gegeten bij Lime Tree Cafe ;-). Het was echt een gezellig dagje. De komende week gaan we veel leuke dingen doen, weinig werken, veel zien en veel eten & drinken. Super!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

leuk man! Lijkt me heerlijk om ook even de zon te pakken... Doe de groeten aan Simone!

Anoniem zei

mam zegt:Wat een ongelooflijke verrassing!!!!!!!!!!!!!!Ik beneid Simone, maar ik vind het wel heel erg cool dat ze dit zomaar heeft gedaan! Nu heb je toch nog visite op je verjaardag! heel erg veel plezier samen en geniet ervan!!!!!!!!!!!liefs mam

Anoniem zei

Wilfred:
Nu pas alle foto's gezien!
Enig! Dat moet een super verrassing voor je geweest zijn, Marjo!
Ook ik zou wel eens om een hoekje willen kijken, daar in Dubai....