zondag 11 november 2007

Trip to Kuweit

Inmiddels ben ik alweer 3 maanden aan het werk in Dubai-schoenenland en dat is een beetje met ups en downs gegaan. De eerste weken was alles natuurlijk nog nieuw, spannend, verrassend en wennen. Maar al gauw merk je dat meer wilt en dan ben ik dat ongeduldige typje...Het is niet makkelijk om van niks in 1 keer een bedrijf uit het zand te stampen, dat weet ik, maar ik wil resultaat zien!! Na 3 maanden heb ik nog geen order kunnen schrijven, boehoe. Maar hopelijk komt daar volgende week verandering in. Ik word nog eens net zo'n business traveller als Rich ;-), want ik ga 2 dagen voor salesmeetings naar Kuweit. Dit weekend zijn de STUN samples aangekomen. Ik heb Rich even gebruikt als 'paspop' en hij vindt de slippers & sandalen helemaal geweldig. Dat belooft wat!! Deze ga ik bij twee schoenenbedrijven in Kuweit laten zien en hopelijk zijn ze geinteresseerd. Duim voor me! Ook de Soloro samples zijn binnen en die hebben Siem en ik laatst gretig zitten passen, leuk leuk leuk. Ja, over deze 2 eigen merken heb ik een heel goed gevoel. Jammer dat de wintercollectie van Democrata zo tegenviel, we zullen zien hoe dat zich ontwikkeld. Voorlopig ga ik me richten op STUN & Soloro en ik heb er weer helemaal zin in :-).

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo is het! Houd de moed erin!!
Met die slippers en sandalen MOET het zeker lukken!
Goede handelsreis toegewenst!
Veel liefs van Wilfred

Anoniem zei

mam zegt; wat had ik dat graag gezien ( Richard op dames schoenen!) maar....goed gedaan om toch de dames schoenen op de markt te brengen , het lukt je vast wel!!heel veel succes!